Pengikut

Selasa, 19 Oktober 2010

latest punye blog!!!!

assalammualaikum^^
he4...blog ke 10 aku buat....wiiiiiii...wuuuuu..wiiii....wuuuuuu^^
moga2 blog ni dpt tahan lame ler...tiap kali nk msuk blog lupe ler pswrd...fuck tul.....
but the way,my name nunia inazi lurun...just col me orked @nunia@ nurul...sedap kan name aku...ho3....
aku bru 15 taun...bru nk amik pmr...mude kan..kan..hahahaha...sbnrnye skrg aku sgt bz dgn kerja2 final aku...sempat lgi buat blog yg xpnting nih..hurmmm...memg aku suke bt bnde yg xpnting, kmudian bru aku buat kje yg pnting....so what..de mslh??xde kan..so duk diam2...kui3....

wehhh..rini konsert paramore..sbnrnye aku memg nk p..duit memg de..tpi aku xde geng.....arghhh....ksian aku kan...kan...kan....arghhhhhh....memgnye klu dpt tgok, leh lompat2,jerit2,nynyi2....hurmmm..syiokkk!!!!! bile aku ajak sume xbminat...aku plik, xkan aku sekor je minat paramore neh...xlogik tul...de yg nk p tpi xde duit.. hurmm.....takkan aku nk suport kot...aku bukan ank datok pun...cucu atuk jer,,,,




de la one day  aku tny kwan aku neh dgn nada penuh xcted,tp cm hampeh jwpn2 kwan2 aku...ni dialog aku dgn kwan2 aku:

orked     :weh,jom g konsert paramore 19 ni!!!!(penuh xcted)
kawan 1 :dr p konsert paramore bek la p msjid ke, surau ke...
orked     : .........blurp.....blurpp............???

orked     :jom p konsert paramore!!!!(penuh xcted)
kawan 2 : jom ah...$%^&$(nama di rhsiakan) minat jgak...
orked     : waaaa....woooo....jom!!!
kawan 2 : suport ah!!!
orked     : wak lu!!!!!.............
kawan 2 : gegegegegeege....paramore tu ape?
orked     : ........blurp...blurp.....???

orked    : uit...jum konsert paramore!!!!(penuh xcted)
kawan 3: sori, xminat...
orked    : ...................blurp4(telan air liur)................

so..pe ksudhan crita tragidis aku neh....hurmmm...jeng2....lalalalala...jwpn nye aku p jgk dgn pnuh nekad di dada, penuh keazaman!!!!!pe, koram ingt aku tkot ker??aku leh lompat sorg2 ahh..leh jerit jgak ah mcm org len wlaupun aku xknal oram sekeliling aku....hahahhahah^^...aku brani kan..kan...kan..kan......
tpi....itu sume hanya ler mpi semata2....wlaupun aku ni sorg yg nekad dan brani, aku xp pon.....klu bf aku encik awan tau cnfrm aku kne kaw2 .....heheheeeeeee^^...da leh duk ckap bz hri2 smpat lg nk p..p gig ritu pun da kne kaw2...xmo da..tobat......tpi siyesly memg bz nk sgt2 skrg...de mse aku nk edit blog aku bg cntek2....^^

Tiada ulasan: