Pengikut

Sabtu, 13 Ogos 2011

hai awak!

hai awak!!!

assalammualaikum.....

ini adalah entry pertama saya lepas saya dah konvo...hahhaha..aah,saya dah konvo...wink3....tapiiii, saya meluat gila tengok gambar konvo saya atas pentas...tak cantik!!! grrrrrrrrrrr...awat tak cantik ah??? hummm....dalam kepala saya da mai dua awan...jeng3....


tu persoalan yang timbul dalam kepala.....hummmm.....sekarang dalam kepala duk kira-kira nak frame kan ke tak...ok....

ada jugak gambar hat kelihatan cantik.hahhahahha..okeh terperasan sendiri...tenkiu untuk yang sudi edit gambar ni..ok...hargai sangat....kamu buat saya nampak cantik...ahahahha...

p/s; ini entry malas.sekian.

2 ulasan:

kecohabes berkata...

wah..tahniah ekkk! lame xkonvo..huhu~

THE GREEN berkata...

Assalamualaikum...

congrats!

SELAMAT BERPUASA

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE