Pengikut

Sabtu, 11 Disember 2010

kamu tolong faham aku...

bunyi kipas bising...
bising sangat... 
aku benci suasana bingit ini..
tapi sape aku mau memberontak?
sape aku mau nyatakan ketidakpuasan hati aku..

bunyi kipas bising...
aku jadi pening..
aku mahu teriak..
tapi sapa aku mahu teriak dan jerit...
sapa aku yang mahu berteriak dan menjerit sesuka hati disini....

aku tau,
aku juga sedar..
aku sedar dan tau sapa diri aku,
aku bukan sapa-sapa,
bukan sapa-sapa untuk kamu,kamu dan jugak kamu....
aku sedar akan realiti itu..
aku bukan tuan puteri,
aku bukan jugak anak menteri...

kamu disitu,
ya,kamu....
kamu boleh kah tenangkan aku sebentar?
oh,tak mengapa,
aku faham riak wajah kamu,
tingkah laku kamu,
kamu juga sama sahaja dengan mereka itu..
aku tahu aku bukan yang kamu mahu,
hanya diri aku sahaja bisa sejukkan sendiri rasaku,
kerana aku ini bukan sapa-sapa untuk kamu,kamu dan kamu...

1 ulasan:

Music of Heart berkata...

bunyi kipas bising..hrm..menarik..^^