Pengikut

Ahad, 16 Januari 2011

20 hari lagi saya akan menjadi cikgu!!!

wassup guysss..


errrkkkk..........cmna nak cakap ekk..tadi orked tengok kalender..hari ni da 17 januari...hati ni macam berserabut ja..xbuleh duk diam....hurmmm...pasaipa ekk..pasaipa ekk....pasai tak lama lagi saya akan menjadi cikgu...ya cikgu...cikgu hat mengajar kat sekolah....


guru ibarat lilin  yang membakar dirinya sendiri


masalah yang duk melanda diri orked sekarang ialah,macam2 duk dalam kat kepala..sumpah dalam diri rasa macam tak sedia..ilmu cam tak cukup lagi...nak mengajar apa tatau....adehhh..


duk pikir nak jadi cikgu garang ka cikgu berhati murni yang ditindas uleh budak2 sekelian alam? bdak2 dah la style ganeh2 sekarang...urmm....


penting gak ni kot...kena balajar balik...

perlukah orked belajar balik tekwando balik bagi persedian menjadi cikgu nanti..duk da 20 hari lagi..sempat kot kan belajar cmna nak mngelak,nak tumbuk,nak patah kan tangan dengan kaki budak2 hat nak buli orked nanti..duk pikir macam2...betul kata buah hati saya,saya selalu buat teruk..benda simple tapi saya suka mengcomplicatedkan keadaan..tapi,itulah saya...



best kot cita ni..perangsang habis...


sekarang hat jadi perangsang kat orked adalah cerita gokusen dgn gto..buleh ka dak jadi lagutu tatau..hopefully..


sekian...


p/s:kaki sakit kena pijak dgn lori ais..terbaik...tak pasai2 jadi cikgu tempang nanti

Tiada ulasan: