Pengikut

Rabu, 2 Mac 2011

bodoh takpe tapi jangan kurang hajar! siri hari ke 23 menjadi cikgu!

wassup guys....
"bodoh tak pe tapi jangan kurang hajar"!!!

wey,ko dah la bodoh...pastu kurang hajar....ko memang layak kena sepak keluar jer!!!tak layak nak masuk kelas!!!!!

tak faham langsung okeh,kenapa nak biadap2 dengan guru2....orked sebagai cikgu memang siyesly lepas kuar kelas akan sakit tekak menjerit dan letih habis sebab banyak tenaga nak guna...

tuk makluman kawan2 blogger dan silent readers sekalian,tuh ayat tuh orked keluar kan tadi kat sk....orked tak pernah sebut tuk kelas orked....setakat ni kelas orked xde masalah sampai buat hati orked pedih nak kuar kelas...ni kejadian berlaku kat kawan bek orked...

okeh,die duk menulis depan suh pelajar2  menulis nota sume,de la pelajar yang duk lari situ,lari sini...lempar kain time dia duk mengajar tuh...weh,ko ingat tunggul ke kawan aku tuh?

tuk pengetahuan sume,orked langsung tak kisah pelajar-pelajar orked tak pandai....tak reti nak buat...tak faham....tak ape lagi??yela sume tak....tapi satu je orked pantang,,,,dan sangat pantang!!! jangan kurang ajar dengan cikgu...saya sangat rapat dengan student2 saya....tapi kalau sampai dieorang kurang hajar, mintak maaf ,kasih dan sayang orked kat budak itu akan hilang....tapi, alhamdullih,sume nya orked sayang....

berbalik kepada citer tadi,kawan orked dah bengang sangat dengan budak dua orang tuh terus amik beg dan buku turun bawah...sapa tak pedih, orang duk semangat masuk kelas nak ajar dieorang,nak bagi ilmu tapi duk buat perangai cam apa ja....damn!

okeh,saya xpernah keluar kan perkataan bodoh tuk student2 saya....sebab saya tak rase mereka ni seperti perkataan tuh...tapi mereka ni yang duduk di kelas belakang adalah pelajar yang kurang berusaha sahaj...percayalah kamu berada dikelas hujung bukan bermakna kamu tak de harapan dan masa hadapan yang cerah okeh...trust me!!!kamu kene berusaha sedikit tuk maju kan diri kamu...yang penting, jangan biadap dengan guru kamu.kami akan melayan kamu dengan baik,tapi satu ja,,,,tolong jangan biadap.

okeh,saya masih sabar sebab bukan kelas saya..tapi saya rasa marah sebab orang memperlakukan kawan saya macam tuh...kurang hajar kat kawan saya sama dengan kurang hajar dengan saya okeh...akhir kata,saya sayang student saya...titik!

p/s:entry ni xdak gambaq...sebab tenet lembab,.,,,,meluat okeh..

Tiada ulasan: