Pengikut

Sabtu, 27 November 2010

bila aku terlebih jiwa...

aku dan incik bf aku suatu ketika dulu...jgan jeles kamu sume..huhh

malam ini suram.
hujan menemani aku.
tapi aku tetap rasa kosong,
kosong dan kosong...
ya,kosong!!!

kamu tanya apa aku mau,
aku ketawa dihadapan kamu,
masih tidak tahukah kamu apa aku mahu?
atau kamu berpura-pura tidak tahu apa aku mahu.
aku tahu kamu sedang pura-pura,
pura-pura tidak tahu apa aku mahu....

aku mahu gengam erat tangan kamu,
aku mahu lihat awan dan bintang dengan kamu,
ya,dengan kamu.kamu dan hanya kamu,
tapi kamu masih pura-pura tidak tahu,
aku tunduk diam mengerti,
diam mengerti bahawa kamu tidak mahu.

aku mahu pergi ke pantai dengan kamu,
kita berlari..kamu kejar aku,aku kejar kamu,
tapi aku tahu,kamu tidak mahu,
aku pura-pura mengerti,
mengerti yang kamu tidak mahu,
hakikatnya aku mahu kamu mahu...

setiap zarah-zarah dalam hati aku ada kamu,
mengalirnya darah dalam tubuhku ini ada juga kamu,
dalam hati aku penuh dengan nama kamu,
ya...kamu,kamu,kamu dan kamu....
hanya kamu.

Tiada ulasan: