Pengikut

Isnin, 22 November 2010

kamu,tunggu aku....

demam....selesema...dua benda yang agak aku tak berapa gemar..tpi pe yg kita tak suka,yang tu slalu kite dapat....semua ni berpunca dari kesejukan dalam bas tempoh hari...aku bukan boleh duduk dalam aircond lama-lam..hasilnya mcm ni la...seksanya aku rsa...exam makin dekat, aku terus macam ni...hurm,,bertahan, dan trus bertahan..

dalam aku kesakitan,hati aku macam dihempap lagi kayu,batu...dicarik2,disiat...tima kasih tuk itu ....aku dibodohkan,ditipu...aku rsa suma ini pedih......shbungan dengan itu,aku dah remove org2 yg buat aku jadi pedih ni.....perempuan ka laki2 yang dah leh view aku harap maklum....sehubungan kepedihan jiwa aku yang artistik ni,aku dah mereka sebuah sajak yang kelihatan agak bodoh dimata kamu semua...

kamu,
tunggu aku,
kamu tunggu aku sekejap,
aku mahu bercerita tentang hati aku,
ya, hati aku dan kamu.

kamu,
tunggu aku,
aku mohon sebentar,
sentuh hati aku,
sentuh jiwa aku,
apa kamu rasa?

kamu,
tunggu aku,
aku mau kamu lihat aku,
dan aku mau lihat kamu,
mau rasa bahagia sebentar sahaja....

kamu,
kenapa tipu aku?
aku menangis bodoh kerana kamu...
aku terluka bodoh kerana kamu...
aku membodohkan diri aku kerana kamu..

Tiada ulasan: