Pengikut

Ahad, 7 November 2010

lirik lagu dalam 10 cakap 1 nombor

pos aku kali ni aku bg vdeo skali dgn lirik dia skali...so jom ah kita pakat karoke sama2 lagu yg pling top ketika ini...
video
 
Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku ada apa ku cakap
Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku ada apa ku cakap

7 lu cakap ada 7 kereta ku
Siang dan malam enjoy lah kerjaku
Aku nak menari jangan lah lari

Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku apa ada ku cakap
5 lu cakap 5 kali tambah nasi
5 kali makan 5 minit lapar lagi
Dia siapa lagi sedarlah diri

Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku ada apa ku cakap

(Music Bridge)

Siang malam kira duit jadi hobi
Bangun pagi sampai lupa gosok gigi
Patut la bau macam ikan basi
Gaya pun sudah macam gergasi
 
Tandoori capati kentaki
Itu semua aku mau makan
Ayam itik panggang
Itu semua abang belikan
 
Ini makan minum sikit kasi kawtim
Kalau tidak kita akan balik kutip tin
Duit banyak lagi apa peduli

Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku apa ada ku cakap

 (Music Bridge)

Muka ku macam Vijay bergaya
Cakap lu kawan orang tak percaya

Aku pun apa lah kurangnya
Cantik juga macam Aishwarya
 
Dari jauh ku tengok ingat beras punya guni
Datang dekat baru tau ini minyak punya tangki
Muka macam roti canai hangus
Banding dengan ketam, ketam lagi bagus.
 
Apa kau peduli
Duit banyak lagi

Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku ada apa ku cakap
Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku ada apa ku cakap

7 lu cakap ada 7 kereta ku
Siang dan malam enjoy la kerjaku
Aku nak menari jangan lah lari
Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku apa ada ku cakap
5 lu cakap 5 kali tambah nasi
5 kali makan 5 minit lapar lagi
Dia siapa lagi sedarlah diri
Dalam 10 cakap 1 nombor
Dalam hati aku apa ada ku cakap 

Tiada ulasan: