Pengikut

Selasa, 23 November 2010

hati aku jiwa rasa...

wassup guys...

semalam aku ada cerita yang aku tak berapa sihat..today, kesihatan aku dah agak bertambah baik. dan yang paling penting aku dah boleh bergelak ketawa bersama kawan-kawan yang cukup aku sayangi walaupun dalam keadaan batuk yang makin teruk...letih batuk sampai dada rasa sangat sakit..hopefly semua ni cepat berakhir...walaupun macam tu, aku nak berterima kasih kat kawan-kawan..kadang-kadang bila ada kawan kita tak kan berada dalam kesedihan...kawan-kawan yang baik mereka tak akan biarkan kita bersedih dan sudi mendengar dan merasa apa yang hati kita rasa.bagi aku itu sudah cukup untuk memulihkan hati aku yang disakiti.susah kita nak faham hati orang.bak kata pepatah lah kan,rambut sama hitam,hati lain2...eh betul ke pepatah ni...aku pun tatau..

sehubung dengan pencapaian sajak aku buat semalam,aku rasa gembira bila ada orang membaca...yang aku paling terharu ada orang suka..terima kasih...mintak maaf,aku tak pandai sangat.baru semalam mencuba.so malam ni aku nak cuba lah buat lagi..tiba-tiba jadi syok..tapi benda ni dia tak boleh buat-buat...semalam aku tulis apa yang aku tengah rasa...its come from my heart....so malam ni aku nak berkanyal dan berimaginasi pasal hati pulak...

hati,
hati kamu ada jiwa,
hati aku ada rasa,
semua hati ada rasa,
semua jiwa yang merasa....

hati,
adakah ada yang mahu rasa,
rasa yang hati rasa,
kadang-kadang semua mahu rasa hati kita,
tapi adakah mereka rasa apa hati aku rasa??


hati perlu berkawan dengan hati,
hati perlu berkawan dengan jiwa,
hati mau bahagia  dengan hati
mau juga bahagia bersama jiwa,
mau bahagia...
mau bahagia...
bersama -sama.

2 ulasan:

zahida mustafa berkata...

jiwang molek mu ji

orkedwangi berkata...

hahahaha..duk sakit2 ni la duk layan jiwa skit...hahhaha