Pengikut

Khamis, 25 November 2010

ko laki yang useless!!!

wassup guys...

entry diatas memg aku nak tujukan kepada seseorg..ya lelaki...llaki yg xpnah nak hrgai perempuan...yang xpernah berpuas hati dengan ape yang dia dapt walaupun itu memg terbaek untuk dia!!!!omg!!apa jenis laki2 ko ney hah??

the story begin bile kwan aku msk rumah then nangis2...die dtg kat bilik aku then meluahkan kesedihan yang dia ada...kawan aku ni x boy die dah de gf bru..tpi stil kntek dgn die cakap syg2 kat die...wht the hell u man!!!sori kerana mengeluarkan kata2 kesat macam ni.....aku diajar dengan penuh adab2 melayu wanita pantai timur yang cukup.mak aku ajar bersopan santun,tok aku ajar hormat org tua,cikgu aku ajaq moral kat sekolah...so memang tak patut bila aku mengeluarkan kata-kata kesat macam ni..tapi, yer ada tapi disitu... aku tak suka bila orang sakitkan kawan-kawan aku yang aku sayang...harap maklum...apabila air mata dia jatuh, aku tau dia sangat2 pedih..aku tau dia sangat perit dalam hati dia....

kadang-kadang aku hanya dapat mendengar.kadang-kadang aku dapat bagi nasihat bila aku rasa perlu..tapi aku sangat tak suka bila kawan aku disakiti dan dipermainkan...siyesly aku tak suka.dia cakap sayang sana,sayang sini..oit,ingat sayang tu leh beli kat pasar malam ka?? ada jual rm5 selonggok ka??? aku tak marah kalau lelaki tu berperangai baik..tapi masalahnya kamu berperangai buruk dan suka sakitkan hati kawan aku..aku jugak tak suka bila kawan aku dikasari macam kena pukul dengan laki2 ka apa ka..aku tak suka..



aku pun pnh la knal jantan yang duk kata syg aku,dgn masa yg sama dia pun syg org tu. tak lama pastu syg org tu plak...cpt sgt berubah...pelik aku dengan dieorg ni....kenapa la tak boleh setia???sayang ko tu senang nya nak bagi kat sapa2 yekk..hurmmm....tapi tu dulu la..suatu masa dulu zaman aku tak bertamadun...pe ptut buat dengan laki2 macam ni ek???adakah macam gambar sebelah yana diberi ihsan oleh incik google?
yang ni aku tgah pikirkan....

gmbar incik google bg time aku bersiar dgn die...^.^

siyesly aku sangat sayang kawan-kawan aku walaupun aku merasa kan pada zahirnya aku tak menunjukkan dihadapan mereka...tapi, walau apa pun aku akan sentiasa dibelakang mereka,support mereka walau macam mana..sebab bagi aku selepas family dan  awan, mereka ni lah nadi tuk aku terus hidup, kebahagian aku dan sebab kenapa aku masih kuat disini. jadi, tolom sgt2, jgn skitkan hati orang2 yang aku syg ni...jangan cuba nak buat macam pukul ka dengan orang2 yang aku sayang okeh,kalau tak aku p cari orang yang buat sama orang yang aku sayang...aku ade twando okeh..so leklok skit dgn aku(huh,dgn muka riak..hahhaha)....harap maklum...








                                                                                                             pic aku zmn dulu2 time amik tomoi!

nota berkaki:
saya bukan sibuk hal orang..tapi saya care sebb dia kawan saya..saya sayang kawan saya

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

blh jmp yusof haslam sign kontrak wat filem ni...mesti bestttttt

orkedwangi berkata...

filem ape yek..nk filem kan cter ni de org tgok dak ni..adeh